Zdejmuje simlock Nokia N70
Baza znalezionych fraz
 
Cytat
Idealnego męża poznaje się zwykle po tym, że jest on żonaty z inną kobietą. Faye Dunway
Strona startowa Zdziarski ZDiTM 103 Zdrrowie
 
  Witamy

pozwygrupowe

Temat: Telefon za około 500zł
Nie zapominajmy, że Nokia kosztuje 380 zł, a nie 500 zł, więc zakup IMHO udany. Teraz tylko musisz kupić kabel i wgrać polski soft. Potem jakiś serwis i niech ci zdejmą simlocka - nie wiem czy wszystkie telefony z Symbianem sprawiają tyle problemów przy zdejmowaniu simlocka, ale np. w N70 może to zrobić tylko i wyłącznie operator (ew. serwis Nokii, ale nawet tego nie można być pewnym).
Źródło: forum.ks-ekspert.pl/index.php?showtopic=91446



Temat: [E50] Oprogramowanie Orange
Dzięki za odpowiedź Kup z Nokia poland. Zrobisz aktualizacje do najnowszej wersji oprogramowania i telefon będzie chodził jak marzenie. 1085 zł w Nokia Poland to trochę przesada... na Allegro bez blokady okolo 900, tez przesadzone W orange jest tylko stara wersja softu i problemy z pamiecia, zamykaniem aplikacji czy dziwnymi sytuacjami sa na porzadku dziennym po dluzszym uzytkowaniu systemu bez restartu. Wynika to z Orange Menu (bo je wyłącze) czy starej wersji softu? 3. Czy Orange wogóle planuje odświeżyć oprogramowanie, bo obecnie dostepne jest podobno stare? Nie wiadomo czy planuje, ale inni operatorzy zrobili to juz jakis czas temu. Orange najwyrazniej nie zalezy i chyba szybko sie nie doczekasz. A jak Orange potraktował inne symbianowce? Czy wypuszcza nowe wersje softu? Jak jest np. z N70, N73? Gdzie się dowiem czy jest nowy soft od Orange (zaznaczam, ze jeszcze nie mam tego telefonu) Podsumowujac jeszcze raz polecam zakup telefonu niebrandowanego Ale czy warto tyle dopłacać??? uzyc inaczej co przez to rozumiesz? kazde zdjecie simlocka bedzie kosztowalo tyle co roznica miedzy tanim orange a drozszym nokia poland. nie planuje zdejmowac simlocka [ Dodano: 2007-05-03, 21:59 ] Jest jeszcze ktoś na forum kto ma oprogramowanie Orange i może coś powiedzieć na ten temat? Czy już wszyscy zmienili soft na niebrandowany?
Źródło: forum.symbianos.pl/viewtopic.php?t=2418


Temat: BB5 simlock free :D
To zle myslales,kazdy model ma taki sam rap3g,nie ma takiej opcji by jedna n80 miala rap 3.00 a inna rap 3.20 ,nie wprowadzaj ludzi w blad,indywidualny dla kazdego bb5 jest imei i koniec. [ Dodano: 2007-06-04, 20:14 ] Nie umiecie czytac czy co? Zaden box,nawet mt box pro,nie robi noki n series oprucz n70. bzdury gadasz każda wersja noki telefonu może mnie różny rap czyli procesor, popatrz przykład n70 niby ten sam model,żne wersje rapu czyli procesora. Bo są 3 edycje N70. Po drugie z oranga każdy ma problem zdjąć simlocka... Box nby zdejmuje z N80 ale widocznie z orange, wszystkie są problematyczne modele nokii Po trzecie nie ma identycznych wersji procesora w noki, każdy ma inny numer seryjny więc procesory nie są identyczne może być wersja procesora identyczna
Źródło: forum.symbianos.pl/viewtopic.php?t=6649


Temat: ~*~ MOBILEphone !! ~*~
" /> ">Słyszałem od kolesia z Nokia Poland, że są mity o zdejmowaniu simlocka z n70, każdy mówi że podobno, a się nie da, one mają inny soft itp Dla Orange są posobno okrojone... BD-5 z tego co wiem to w europie robi to jakiś 2 gości - jeden z berlina a 2 z belgradu ...ale tak jak pisałem chłopaki w kraku zaczynają z tym walczyć i może niedługo nie będzie już to takim problemem
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=2112


Temat: jaki masz telefonik ?
" />nokia 3220 , 3100 i siemens ax72... chcialem sobie sprowadzić 6280 albo n70 nokie ale... jesli ktos zdejmuje z tego simlocka to prosze o kontakt (ale chyba marne nadzieje)
Źródło: lkr.pl/viewtopic.php?t=9834


Temat: ~*~ MOBILEphone !! ~*~
" />Słyszałem od kolesia z Nokia Poland, że są mity o zdejmowaniu simlocka z n70, każdy mówi że podobno, a się nie da, one mają inny soft itp Dla Orange są posobno okrojone...
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=2112



comp
pozwygrupowezdejmowanie simlocka kodem przez IMEI w Alcatel 800zdjecie simlocka Sony erikson Kody dostepuzdejmowanie blokady simlock lg u890 łódźzdejmowanie simlocka z modemu Option Icon 225zdejmowanie simlocka przez kod Siemens SX1zdejmowanie simlocka option globetrotter 3g tutorialzdejmowanie simlocka z telefonów z cid36/49/51.zdjecie simlocka z nokii 6280 za pomocą koduzdejmowanie simlocka SPV M3000 G4 Orangezdejmij simlock przez kabel Samsung D600e golec uorkiestra 2
59728235
metypred 12 mg
sposob na antymaterie ogame
yato probnik
schemat połączeń kabla dcu 60
Link
Cytat

Depositum nullum habet praescriptio - depozyt nie podlega przedawnieniu.
Gdy ktoś kogo wielce podziwiasz i szanujesz, zdaje się być pogrążony w głębokich myślach, prawdopodobnie myśli o obiedzie. Zasada Wielkości
Aby zrozumieć klowna, trzeba być dobrym człowiekiem. Charlie Rivel
Historyk nie zawsze jest zwróconym w przeszłość prorokiem, ale dziennikarz jest zawsze tym, który później wszystko wpierw wiedział. Karl Kraus (1874 - 1936)
Dla zachowania równowagi nie należy czepiać się na drutach.

Valid HTML 4.01 Transitional

Free website template provided by freeweblooks.com