zdobycie prawojazdów w sposob nielegalny
Baza znalezionych fraz
 
Cytat
Idealnego męża poznaje się zwykle po tym, że jest on żonaty z inną kobietą. Faye Dunway
Strona startowa Zdziarski ZDiTM 103 Zdrrowie
 
  Witamy

pozwygrupowe

Temat: powiedzcie mi jak kupic prawojazdy? da sie tak?
Czy możliwe - zawsze jest taka możliwość; w dzisiejszych czasach wiele rzeczy można nielegalnie zdobyć ale po co ja się pytam?? Z nielegalnym papierkiem czy bez - i tak pewnie nic nie umie - bo po co by kupowała, gdyby się nie bała że ja obleją albo coś w tym stylu. Tylko czekać kogoś zabije... gdzie Ci ludzie mają rozum? Jak nie jest walnięta to dopiero będzie - bo choćby jej nie złapali - to zawsze będzie miała lęk przed tym żeby nie wykryli na kontroli że podrobione...a potem to - albo da znów w łape policjantowi albo...no cóż zawsze konsekwencje. Więcej takich osób jak Twoja koleżanka - to będziemy mieli samych "mistrzów kierownicy" na drogach - obym jej nie spotkała. Pozdro! P.S. zanim Twoja koleżanka chciała kupić prawko - 3eba było jej to wybić z głowy - teraz to już za późno - albo ją złapią albo nie - i się bidna rozstroi nerwowo...ale co tam "ma" przecież prawo jazdy i jest cool...ręce opadają...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,154,20387431,20387431,powiedzcie_mi_jak_kupic_prawojazdy_da_sie_tak_.html



Temat: Pozyczka na dom w USA dla nielegalnych emigrantow
E, tu sobie podczepie na dole-kilka istotnych pyta 1. W jaki sposob gwarantowane sa pozyczki przez rzad amerykanski? 2.W jaki sposob (na razie teoria) bank odzyska pieniadze, gdy w rezultacie dalszego podnoszenia stop nie bedzie juz na domu equity? Dom kupiony za dzis za %400,000 bezie mozna zlicytowac za 3 lata za zaledwie 200,000? 3."Podaje ten przyklad poto aby uzmyslowic temu polskiemu emigrantowi ktory chce mieszkac i zyc w USA ze jego takze chroni prawo Amrykanskie i rzad tego panstwa."- Prosze wybacz, ale tego kompletnie nie rozumiem 4.Jak nielegalny ma legalnie zdobyc legalne SS ? 5.Co bedzie z domem gdy nielegalnego wezma za wszarz i deportuja? rzypadki nieczeste na razie, ale sie zdarzaja i beda sie zdarzac coraz czesciej, liczba deportacji rosnie od 2001. 6. Jak nielegalny ma wykazac legalny dochod poprzez przdstawinie w banku W-2 lub odcinkow czekow, gdy pracuje na cash? A wiekszosc tak pracuje . Ci co pracuja na czek, juz niedlugo nie beda, na razie zabrano sie za prawka jazdy tych co je wycyganili na nielegalne SS#
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,44,27537833,27537833,Pozyczka_na_dom_w_USA_dla_nielegalnych_emigrantow.html


Temat: Zmiany w przepisach o prawie jazdy w USA
Troszke gosciu przesadzasz. Nielegalni ktorzy zyja uczciwie? Nielegalny ktory placi podatki z zalozenia nie zyje uczciwie, bo pracuje bez pozwolenia na prace, tak czy nie ? Popelnia wiec z mety przestepstwo. Tak to widzi spora czesc spoleczenstwa w USA. Zaraz sie tu odezwie madrala, ktory powie ze ten co go zatrudnia tez je popelnia. No niezupelnie, bo nielegalny najpierw popelnil inne wykroczenie by zdobyc Sosial Seciurity oraz lewe pozwolenie na prace lub prawo jazdy, ktore pokazal potem pracodawcy. Zostawmy to jednak na boku. Czy nielegalni placa podatki? Czasem placa, czesciej nie placa, bo nawet nie maja jak. Chyba ze popelnia kolejne przestepstwo by uzyskac TIN. Podejrzewam jednak ze 80-90% w ogole tego nie robi. Zbierac truskawki za $2.00 na godzine? A kto to by chcial robic? Chyba nawet nielegalny nie. Niech pracodawcy placa legalna stawke minimalna, podatki za pracownikow i bedzie super. W koncu oni tez nie musza sobie bez konca nabijac kabzy kosztem nielegalnych? Decyzje odnosnie prawa jazdy niestety za nielegalnych podejma ludzie, ktorym to zjawisko jest raczej obce. Jaki bedzie rezultat to nietrudno sie domyslic.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,205,20605258,20605258,Zmiany_w_przepisach_o_prawie_jazdy_w_USA.html


Temat: Wiem co chce robic w US, jednak co wybrac? Najkrot
nielegalna5 napisała: > Faktycznie, wyraznie nie poruszylas sprawy etycznej. Prawie jej nie > wspomnialas :). Ciekawe jak wygladaloby to gdybys zdecydowala sie sprawe > lekko poruszyc. Upieraj sie przy tym nonsensie dalej. Naprawde trudno dojsc o co Ci chodzi. Ja wspomnialam o tym, ze jest tu problem etyczny, bo jest - samo pozostanie w USA i praca bez wizy to lamanie prawa, a poza tym predzej czy pozniej trzeba bedzie skladac falszywe oswiadczenia itp. Jesli dla Ciebie to bez znaczenia, to ja to przyjmuje do wiadomosci, ale nie rozumiem, dlaczego mnie atakujesz za odmienny punkt widzenia. Ciagle nie odpowiedzialas na moj post, ze pomijajac sprawe etyki, natrafia sie na trudnosci czysto praktyczne, ktore sprawiaja, ze w sytuacji autorki watku nielegalny pobyt w USA bylby duzym bledem zyciowym. Jesli uwazasz inaczej - to podaj konkrety. Napisz co doradzasz autorce watku w konkretnych sprawach - jak pracowac w zawodzie inzyniera bez wizy pracowniczej, jak zdobyc wize pracownicza, jesli przebywa sie nielegalnie w Stanach, jak zalatwic SSN, prawo jazdy, sprawy podrozy przez granice itp.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,436,63153003,63153003,Wiem_co_chce_robic_w_US_jednak_co_wybrac_Najkrot.html


Temat: Jak podlaczyc Maca z Windows NT?
Czesc Tomak, Sorry, ale Twoje argumenty moga co najmniej rozsmieszyc kazdego prawnika... Po pierwsze moge nie wiedziec czy ten soft jest nielegalny, moze to freeware. Niewiedza nie chroni przez przestepstwem. Tak samo moglbys zlapany przy probie sprzedazy skradzionego policyjnego radiowozu zaslonic sie niewiedza - nie wierze, ze nie mialbys z tego powodu nieprzyjemnosci Po drugie, kolega wysyla mi go w celach edukacyjnych, nie czerpiac z tego zadnych korzysci materialnych. Zatrzymany w skradzionym aucie tez bys powiedzial, ze to nie kradzione tylko go uzywasz w celach edukacyjnych zwiazanych ze zdobyciem prawa jazdy? Niektorzy producenci zezwalaja na uzywanie w zakresie prywatnym programow, ktorych sie uzywa zawodowo w pracy - ale to nie jest regula.. Po trzecie moge sobie sciagnac demo z sieci i odpowiedni crack do niego A propos nie moge znalezc cracka do wersji na 4.1 na NT, moze ktos wie cos na ten temat? GOTO alt.warez.macintosh Po czwarte, jaka policja w tym kraju? Nie moga sobie poradzic z nielegalnym handlem na stadionie dziesieciolecia a co dopiero z siecia. Wystarczy ze BSA, producent programu etc. zleci zajecie sie ta sprawa jakiemus polskiemu prawnikowi, ktory nasle ci policje na kark... potem grzywna, konfiskata komputera etc. Jasne, nie musi tak byc ale MOZE I sorki stary ale to zadna bezszczelnosc uzgadniac sobie wymiane softu. Siec z zalozenia ma sluzyc do wolnej wymiany informacji i swobodnego przeplywu mysli. Nic przeciw wymianie softu freeware, shareware, demos etc. Co do wolnej wymiany informacji - jest tak wolna jak prawo na to zezwala... Prosze bardzo kupie ten program jesli okaze sie tego wart, bo i tak jego koncowe zastosowanie bedzie komercyjne tzn. przeznaczone do firmy. W tym ukladzie wypada skontaktowac sie z producentem lub dystrybutorem tego programu w Polsce. Aha, jeszcze jedno - nie chce sie robic tu swietym, bo kazdy ma cos nielegalnego w domu czy pracy - tylko takie rzeczy omawia sie gdzies indziej... W koncu to jest grupa pl.comp.sys.macintosh a nie pl.comp.warez.macintosh. Peter
Źródło: topranking.pl/1439/jak,podlaczyc,maca,z,windows,nt.php


Temat: Zarobki w USA i Kanadzie - ile?
Jak przyjedziesz bez prawa do pracy to u polskiego psudo-biznesmena zarobisz 5$ na godzine i do tego 90% szansy ze nie dostaniesz ostatniego czeka. Taki bedzie twoj start w tym eldorado. Jezeli zdobedziesz prawo jazdy i numer SSN to pracuj tylko w amerykanskich kampaniach - pamietaj rodaku ze Polak cie oszuka. Nigdzie nawet pod kosciolem nie przyznawaj sie ze jestes nielegalnie, twoi rodacy tylko czekaja zeby cie oskubac. Mysle ze gdyby INS placil po 100$ za wskazanie nielegalnego to ilosc polskich szmalcownikow bylaby najwieksza w USA. Najwiekszymi przeciwnikami nielegalnej emigracji sa ci ktorzy jakims tam przekretem zdobyli prawo pobytu sam znam taka Polke ktora wyszla fikcyjnie za maz za meza swojej ciotki a teraz najwiecej pyszczy bo ona przeciez legalna i na dodatek juz obywatelka USA. Ilosc polakow zamieszkujacych USA zmiejsza sie od 2004 to znaczy od chwili wejscia do Uni. Po prostu wyjezdzaja nawet ci z obywatelstwem i zielona karta. W przeciagu roku wyjechalo juz pieciu moich znajomych do GB, Irlandii czy Szwecji ja sam jak pozamykam tu swoje interesy mam zamiar w przyszlym roku calowac polska ziemie. Nie ma bardziej zawistnego narodu niz Polacy na obczyznie no i wiekszych oszustow. Pracowalem tu z Rosjanami i Ukraincami wiecie co mowia: ze zaden juz nigdy nie bedzie pracowal u Polaka po prostu zostali przez nich oszukani. Znajomy byznesmen ( oczywiscie Polak) wlasciciel firmy sprzatajacej sam juz sprzata swoje sklepy bo nikt nawet Meksy nie chce u niego pracowac. Pyta mne czy nie znam kogos kto by tu przyjechal bo nie ma naplywu swiezych Polakow do skubania. Ostrzegam wszystkich chetnych na wyjazd do USA jak nie macie zielonka nie przyjezdzajcie!!!! Legalna praca w Europie to lepsze niz poniewierka tutaj bez pzwolenia na prace staniecie sie lupem polskich hien....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,436,42985550,42985550,Zarobki_w_USA_i_Kanadzie_ile_.html


Temat: Skandaliczny wyrok Trybunału konstytucyjnego
hurysa1 napisała: >żnią nas najwyraźniej filozofie prawa. Zdecydowanie tak. > Dla mnie bardzo istotny jest postulat > (i wyprzedza on każdy przepis) - Umowy muszą być dotrzymane. Podarunek Romana G. > jest umową (nic nie wymagającą od drugiej strony) między państwem, a konkretnym > maturzystą. Wobec tego krańcowo różnimy się rozumieniem pojęcia umowy. Jak dla mnie umową jest obopólne zobowiązanie: licealista obiecuje, że się wystarczająco wiele nauczy, w zamian za to państwo zobowiązuje się wydać mu świadectwo maturalne. > Biedny pokrzywdzony Mapie... Ja nie traktuję tego tak lekko. Dla mnie to nie jest powód do śmiechu. Ja do swojej matury ryłem po nocach. Sytuacja podobna jest do czasów PRL: tam też absolwentów Wieczorowych Uniwersytetów Marksizmu-Leninizmu oficjalnie uważano za osoby z wyższym wykształceniem. > Mieli w życiu takie szczęście, wcale nie jest powiedziane, że będą gorsi. Jakie szczęście ? Nie wypełnili swojej części umowy, a mimo tego średnie wykształcenie zostało im nadane. Zostało nadane nielegalnie. Powinni je więc zwrócić, bo dobra zdobyte bezprawnie muszą zostać oddane. Idąc dalej tokiem rozumowania Trybunału Konstytucyjnego i Twoim, huryso, na podobnej zasadzie podczas egzaminu na prawo jazdy powinno się dopuścić spowodowanie maksymalnie jednego wypadku. W końcu człowiek przecież omylnym jest. > Zdefiniuj tę szkodę. Tu mam problem. Jak już pisałem wcześniej - dla mnie to kwestia zasad. W twardym rozumieniu tego znaczenia. Nie umiem tego jasno wyrazić. Ten wyrok dotyka według mnie samej istoty społeczeństwa. Definicji zakazu łamania prawa i odpowiedzialności za jego łamanie. Podporządkowania się jednostki prawu i poczucia jej sprawiedliwości. Wiarygodności urzędu szkoły wydającej świadectwa maturalne, wiarygodności państwa jako takiego szerzej rzec ujmując. Długo jeszcze musiałbym pisać, krążąc dookoła tego, co naprawdę czuję a czego słowami wyrazić nie umiem. Coś pękło.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,35645,55616773,55616773,Skandaliczny_wyrok_Trybunalu_konstytucyjnego.html



comp
pozwygrupowezdobycie Moskwy przez Polakow 1617zdobycie starożytnego Babilonu a proroctwo biblijnezdobycie hasla administratora VistaZdobyc Swiat ... Pudzian Bandzdobycia Hasla z poczty forumzdobycie i zburzenie Jerozolimyzdobycze starożytnych grekówzdobycie Kazania Iwanzdobyć uprawnienia budowlanezdobycie linii Zygfryda jak uwędzić udka
swisspor katowice
Castle Roogna Piers Anthony
filipe da costa
choroby gentyczne
elektroniczna ksiazka telefoniczna ery
Clancy Tom Centrum 009 Misja honoru
Link
Cytat

Depositum nullum habet praescriptio - depozyt nie podlega przedawnieniu.
Gdy ktoś kogo wielce podziwiasz i szanujesz, zdaje się być pogrążony w głębokich myślach, prawdopodobnie myśli o obiedzie. Zasada Wielkości
Aby zrozumieć klowna, trzeba być dobrym człowiekiem. Charlie Rivel
Historyk nie zawsze jest zwróconym w przeszłość prorokiem, ale dziennikarz jest zawsze tym, który później wszystko wpierw wiedział. Karl Kraus (1874 - 1936)
Dla zachowania równowagi nie należy czepiać się na drutach.

Valid HTML 4.01 Transitional

Free website template provided by freeweblooks.com